19 Mayıs 2014 Pazartesi

Özel Tasarım Anneler Günü Hediyeleri

ANNELERE HEDİYELER :)
Artık hediyeler el yapımı kişiye özel,tasarım,değişik,şık e daha ne olsun..
Önce işe güzel resimler bulmakla başladım.Fotoğraflarda da görüldüğü üzere yazıları olmayan resimlere yazı eklendi.Paintte alanı seçerek rengi,yazı boyut ve biçimini belirledikten sonra istediğimiz yazıyı seçili alana yazıp kaydediyoruz.Sırada bunları bastırmak var ben ozalitçide bastırıyorum bu iş ile uğraşıyorsanız kendinize işten anlayan bir ozalitçi edinmenizi tavsiye ederim.Tepsi için iki kişilik kahve tepsisini tercih ettim.Tepsiyi boyayıp kuruttuktan sonra iç alanını ölçüp resmimimzi orta kısmına sıfırlayarak yapıştırıyoruz.Yapıştırmak için herzaman olduğu gibi dekupaj tutkalını kullanıyoruz. Uzun ömürlü olması için bu sefer yat verniği kullandım.Yat verniğini yıkasanız bile birşey olmuyormuş(satıcı öyle dedi).Verniği akıtmadan temiz çalışmak lazım kuruduktan sonra oluşan minik damlaları temizlemek sinir bozucu oluyor.İsteyen olursa resimleri mailliyebilirim;)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder