26 Mart 2014 Çarşamba

Ahşap sandık

 Desen-Ahşap Sandık-Hediye

Bu güzel desenle ahşap sandığın üzerini kapladım.Öncelikle ahşap sandığı pembe renge boyadım,bir kaç kat boyayıp kurumasını bekledikten sonra en son katı sünger fırça ile yaptım.Sünger ile hem iz kalmıyor hem uygulaması daha rahat.
Daha sonra deseni uygulayacağım yere dekupaj tutkalı sürdüm,desen büyük olduğu için acele etmeden yapıştırmak gerekiyor.Ben biraz aceleci davrandım hava kabarcıkları oluştu.



 Sağına soluna ve arkasına da farklı desenler uyguladım.Yapıştıracağımız yeri ölçmek ve deseni ona göre kesmek gerekiyor.Ayrıca maket bıçağı ile daha düzgün kesiliyor.

 Tabiii sandığın içi boş olmaz.Bunlar da bebek çeyizi:)Aldığım hediyeleri sandığın içine yerleştirdim.
Birazda tül ile süsledik ve tattatammm sandığımız hediye edilmek üzere hazır:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder